Midilli Turu 2 Gece 3 Gün
Tarih: 11.09.2017| Okunma Sayısı: 973

BAROMUZ TARAFINDAN 22-23-24 EYLÜL 2017 TARİHLERİNDE (2 GECE 3 GÜN) YUNANİSTAN MİDİLLİ ADASINA TUR DÜZENLENECEKTİR. KATILMAK İSTEYENLERİN BAROMUZA İSİM BİLDİRMELERİ RİCA OLUNUR.

MİDİLLİ ADASI   2 GECE - 3 GÜN

BLUE SEA HOTEL (MERKEZ)

1.GÜN: MİDİLLİ MERKEZ – AGIASSOS KÖYÜ

Sabah saat 08.00’de Ayvalık Gümrüğü önünde buluşuyoruz. Gümrük ve pasaport işlemlerinden sonra; 09.00’da kalkan Feribotla Midilli’ye hareket ediyoruz. Yaklaşık bir buçuk saat süren deniz yolculuğundan sonra Midilli Limanına varıyoruz. Gümrük işlemlerimiz sonrasında otelimize gidiyor ve yerleşiyoruz. Rehberimizin verdiği saatte otel lobisinde buluşuyor ve yürüyerek şehir turumuzu yapıyor, Ayios Therapondas Kilisesi, çarşı, Metropolitlik Kilisesi, Osmanlı dönemi kamu binaları, cami, hamam ve sivil mimari örneklerini görüyor, bilgi alıyoruz. Öğle yemeğimizi yedikten sonra, AGIAOS TURU’na çıkıyor, yol üzerindeki Karina’ya uğruyor. Bilgi alıp, fotoğraf çektikten sonra Agiasos’a doğru yolcuğumuza devam ediyoruz. Agiasos yemyeşil bir dağ köyüdür. Çiçekli balkonlar, sarmaşıklar, geleneksel tahta oyma mobilyalar, seramik ve dantel işleri arasında bir yaşam sürer. Ancak Agiaso’nun en önemli özelliği bir ikonaya ev sahipliği yaptığına inanılan Meryem Ana (Panaya) Kilisesi’dir. Kiliseyi ziyaret ediyoruz. Sonra da çarşıda bir kahve molası vererek, Agiasos’ta olmanın tadını çıkarıyoruz.Turumuzu bitirip Midilli merkezdeki otelimize dönüyoruz. Akşam yemeğimiz serbest. … Geceleme otelimizde.

2.GÜN: ERESOSS - SİGRİ

Sabah kahvaltımızı yaptıktan sonra adanın güneyine, Eressos’a gidiyoruz. Bu güzel belde antik çağın lirik kadın şairi Sappho’nun yaklaşık olarak İ.Ö 630 veya 612 ile 570 yılları arasında yaşadığı kenttir. Sahil boyunca duvarlar Sappho'nun dizeleriyle doludur. Dünyanın her yerinden 10 binlerce kadın turist Sappho’yu anmak ve eşsiz deniz manzarasını seyretmek için buraya gelir. Dilerseniz bugün öğle yemeğimizi Eressos’ta deniz kıyısında yiyebilir, bu arada plajın keyfini de çıkarabiliriz.Eressos’tan ayrılınca, anayolu takip ederek Sigri’ye gidiyoruz. Sigri’de bir kahve molası verdikten sonra, taş evleri, otantik sokakları ve 1757 yılında inşa edilen Osmanlı Kalesini geziyoruz. Ardından Fosil Ormanını görüyor ve Doğa Tarihi Müzesini ziyaret ediyoruz. Göreceğimiz fosil ağaçlar yaklaşık 20 milyon yıl öncesine ait izler taşımakta olup, Unesco tarafından dünyanın en önemli Geo Parklarından birisi olarak korunmaktadır. Akşama doğru otelimize geri dönüyoruz. Akşam yemeğimiz müzikli yunan tavernası (içkiler ekstra ), geceleme ise Midilli’deki otelimizde.

3.GÜN: MANDAMADOS – MOLİVOS – PETRA

Sabah kahvaltımızı otelde aldıktan sonra Adanın kuzeyinden turumuza başlıyoruz. İlk durağımız Mandamados burada ünlü Taxıarxıs kilisesini ziyaret ediyoruz. Daha sonra adanın belki de en güzel kenti olan Molyvos’a gidiyoruz. Dik bir yamaca kurulu olan rengârenk evleri, görkemli ortaçağ kalesi, göz kamaştıran balıkçı limanı ve kristal berraklığındaki sularıyla Molyvos’u geziyoruz. Daracık sokakları, küçük bakkal dükkânları, hediyelik eşyaları, sanat galerileri, kuyumcu atölyeleri, kayalardan Ege Denizine sarkan balkonları, tavernaları, kahveleri, lokantaları, hele hele mor salkımlarla örtülü Agorası derken, bu turun tadı damağımızda kalıyor. Öğle yemeğimiz den sonra Petra’yı, kayalıklarda yükselen Panagia Glykofilousa Kilisesi’ni ve Türk Konağını ziyaret ediyoruz.

Saat 17.00’de gümrüğe geliyor, saat 18.00’de teknemizle Midilli’den hareket ediyoruz. Yaklaşık bir buçuk saat süren deniz yolculuğundan sonra Ayvalık’a varıyoruz.

TUR FİYATI

İki kişilik odada kişi başı : 165 €
Tek kişilik oda farkı : 80 € (Tek kişilik odalar deniz görmeyen arka odalardır)
Üçüncü kişi : 165 €
04 -12 yaş çocuk : 60 € (çocuk indirimi ebeveyn ile aynı odada geçerlidir )
00- 04 Yaş çocuk ebeveyn ile aynı odada ücretsiz.

FİATA DÂHİL OLAN HIZMETLER:

· 2 GECE BLUE SEA OTELDE ODA KAHVALTI KONOKLAMA

·     MIDILLI ŞEHİR TURU (YÜRÜYEREK)

·      AGIASOS-SIGRI ERESOS-MOLIVOA PETRA MANDAMADOS TURU OTOBÜS ILE

AV. HANDE KESKİN
BARO BAŞKANI

BARO LEVHASI

© Web sitesi hizmeti Türkiye Barolar Birliği tarafından verilmektedir.